Сăutare:Serviciul „Call-Center”
Decizie istorică a Poștei Române. Serviciul Call Center a fost externalizat în Republica Moldova
Poșta Română, principalul furnizor de servicii poștale din România, a luat decizia strategică de a externaliza Serviciul cu Clienții în Republica Moldova.
-
25 Iulie 11:06
Termoelectrica și Infobon lansează serviciul online „Contul meu”
Termoelectrica, în colaborare cu Centrul de Calcul Infobon, lansează serviciul online „Contul meu”, un cabinet virtual cu beneficii multiple pentru consumatori.
-
19 Mai 2020 10:48
Termoelectrica lansează numărul unic de contact al Serviciului Call-Center
Termoelectrica lansează numărul unic de contact al Serviciului Call-Center – 1300, a îmbunătăți platformele de comunicare și interacțiune cu consumatorii.
-
12 Februarie 2020 09:46
Începând de astăzi, chișinăuienii vor putea contacta mai ușor furnizorul de căldură, prin serviciul „Call-Center”
Serviciul „Call-Center” al Termoelectrica S.A. a fost automatizat. Astfel, începând de astăzi, prin intermediul numărului unic de telefon 022 447 447, chișinăuienii conectați la sistemul centralizat…
-
11 Iunie 2019 16:52
Termoelectrica | O parte din sectoarele Centru și Râșcani continuă să rămână fără căldură și apă caldă
O parte din sectoarele Centru și Râșcani din Chișinău continuă să rămână fără căldură și apă caldă din cauza lucrărilor complexe de reabilitare a rețelei magistrale avariate din strada…
-
08 Decembrie 2017 16:03
Ambasada României face un apel către operatorii turistici care beneficiază de acreditare
Secția consulară anunță că zilele de 10 și 12 decembrie 2013 sunt zile de lucru cu operatorii turistici acreditați, în regim de exclusivitate. Programul de primire a dosarelor de viză va fi în…
-
21 Noiembrie 2013 17:38